Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Visst händer det saker här.

Av mamman - 1 april 2009 10:33

Jag måste ju visa lådan jag målade till Litens leksaker. Den vita färgen är jag inte riktigt nöjd med eftersom den var så tunn och där igenom blev rinnig. O så hade jag klart fel sorters penslar till texten, men i det hela är jag nöjd. Kanske inte skall ha för höga krav för frågan är hur den kommer att se ut när Liten har blivit lite större och börjar hantera saker lite ovarsamt. 


 


Eventuellt kommer jag att sätta en grönväxt i en vit kruka till höger om leksakslådan och över lådan hänga upp min lampa som jag beställde från Ellos för snart ett år sen. Vi får se vad maken tycker. Skall först smälta leksakslådan.

 

I går hade jag enormt med energi i kroppen. Jag sorterade en hel del som låg slängt på köksbordet. Det var en hel del. Ett åtta manna bord rymmer en hel del. Nu är det tomt på bordet och det som kanske känns roligast är att jag även fick tid till att sy gardinen till barnens lekhall.

  

På bilden ser ni förutom gardinen även lampan vi köpte på Ikea när vi provade på deras frukost. Tre spotlights, en grön, en röd och en blå. Den blå randen är en dekoration, som går från golv till tak, med färgen från fondväggen som grabben har i sitt rum.

 

Det var lite bildbevis.

 
 
Ingen bild

en besökare

2 april 2009 11:12

Vad söt kistan blev!

 
Ingen bild

mamman

2 april 2009 11:19

En besökare: Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamman - 3 maj 2010 13:06

Ja så tog jag mig in på denna bloggen igen och trott om du vill men faktum är att det finns en del som är här inne o kikar lite då o då, trotts att jag inte skriver något längre i denna bloggen   Vill du läsa om mig, min vardag och min väg till m...

Av mamman - 12 november 2009 12:08

Det är fantastiskt att se.....nästan var dag den här månaden har det varit 10 och flera besökare. Det fantastiska är att så många återkommer trotts att jag inte bloggar på denna adressen mera.   Jag hoppas ni alla hittar till min nuvarande adress...

Av mamman - 14 september 2009 09:51

Jag fortsätter att fundera på om jag skall komma tillbaka till gamla bloggagratis. Har ju inte känt mig riktigt hemma på wordpress sedan jag flyttade. Tankarna går nu till om jag skall förändra mig till en blogg med enbart text och inga bilder. Genom...

Av mamman - 13 september 2009 18:41

Som vanligt är jag snabb på att dömma. De låsta inläggen låser sig ganska så snabbt igen. Kanske redan efter att jag loggat ut från bloggplatsen. Det var ju bra. ...

Sur

Av mamman - 11 september 2009 11:34

Blir lite sur när jag testar lösenordsskyddet. När jag en gång har låst upp lösenordsskyddet är det upplåst när jag nästa gång går in på min sida. Jag kan inte se att det är ett låst inlägg när jag en gång har öppnat det. När nästa låsta inlägg ska...

Ovido - Quiz & Flashcards