Direktlänk till inlägg 19 april 2009

I dag är ingen bra dag.

Av mamman - 19 april 2009 11:35

I dag har jag gjort saker jag inte borde gjort och jag har sagt saker jag inte borde ha sagt. Jag är arg, ledsen, sårad…..överkörd.


Jag har svårt för att reda ut hur jag vill ha det i framtiden, jag har svårt för att reda ut hur det egentligen är och jag har svårt för att reda ut hur många vi är som vill åt samma håll. Jag vill inte längre vara den som driver ”företaget” framåt, som sätter upp framtidsmålen och jag vill inte längre vara den som säger hur vi skall ta oss dit. Jag förväntar mig gemensamt engagemang men jag vet inte hur många gånger till jag orkar påpeka det. I dag känner jag för att sätta ”företaget” i konkurs, men är det rätt beslut?


Att blogga om ”det” och mitt liv, känns just nu rätt meningslöst. Jag menar, vad får jag ut av det? Vad får ni ut av det? O egentligen vem är intresserad? Vilken relation har jag till er som läser?  Jag vet inte om jag känner det som att jag ventilerar mig längre. Bloggen känns inte som en ventil till mig. Det jag vill ventilera mig från kan jag inte ta här på bloggen.


Jag hade något nytt på gång men det känns inte riktigt som att det är en ventil det i heller.


Det jag vet är att jag ändå på något sätt känner att jag har en relation till några av er, ni intresserar mig, fast jag blir osäker på hur jag skall förhålla mig till det.


I dag suger livet och……framtiden är osäker. Jag mår dåligt.

 
 
Ingen bild

en besökare

19 april 2009 12:23

Usch, det låter som om livet är riktigt tungt för er just nu! Kanske ska ni försöka få barnvakt så att ni kan prata igenom saker ordentligt utan lyssnande barn? Extra jobbigt när man inte riktigt vet ens vad man själv vill förstås.....
Hoppas att frågetecknen rätar ut sig snart och att ni får det bra igen!

 
Lisa

Lisa

19 april 2009 18:52

Men gumman :-(.
Låter inte roligt!!! Hoppas du tar dig genom det här...ingen mår bra av att må dåligt!!!
Tänker på dig.
KRAM

http://langtanochvantan.blogspot.com

 
pipeline

pipeline

19 april 2009 21:23

Vissa dagar är inga bra dagar.

Du ska bara ventilera det du känner dig bekväm med. Hoppas att du snart får grepp om din situation och vet hur du ska förhålla dig till den. Ibland behöver man få lite distans för att få rätt perspektiv. Ta en timeout och ta hand om dig själv.

http://pipeline.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

21 april 2009 15:49

Även om vi inte känner varandra så tänker jag på dig och hoppas att det ska ordna sig till det bästa. Det brukar det göra i slutändan.

Gör det som känns rätt, du ska inte känna tvång över bloggen. Som föregående talare säger, ta en timeout och red ut i lugn och ro.

Vi finns här om du vill ventilera.

Stor Kram!

http://barnlangtan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamman - 3 maj 2010 13:06

Ja så tog jag mig in på denna bloggen igen och trott om du vill men faktum är att det finns en del som är här inne o kikar lite då o då, trotts att jag inte skriver något längre i denna bloggen   Vill du läsa om mig, min vardag och min väg till m...

Av mamman - 12 november 2009 12:08

Det är fantastiskt att se.....nästan var dag den här månaden har det varit 10 och flera besökare. Det fantastiska är att så många återkommer trotts att jag inte bloggar på denna adressen mera.   Jag hoppas ni alla hittar till min nuvarande adress...

Av mamman - 14 september 2009 09:51

Jag fortsätter att fundera på om jag skall komma tillbaka till gamla bloggagratis. Har ju inte känt mig riktigt hemma på wordpress sedan jag flyttade. Tankarna går nu till om jag skall förändra mig till en blogg med enbart text och inga bilder. Genom...

Av mamman - 13 september 2009 18:41

Som vanligt är jag snabb på att dömma. De låsta inläggen låser sig ganska så snabbt igen. Kanske redan efter att jag loggat ut från bloggplatsen. Det var ju bra. ...

Sur

Av mamman - 11 september 2009 11:34

Blir lite sur när jag testar lösenordsskyddet. När jag en gång har låst upp lösenordsskyddet är det upplåst när jag nästa gång går in på min sida. Jag kan inte se att det är ett låst inlägg när jag en gång har öppnat det. När nästa låsta inlägg ska...

Ovido - Quiz & Flashcards