Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av mamman - 29 oktober 2008 09:26

…en riktig jobbig morgon. Jag har fått så ont i magen. Det är säkert jag själv som gör det, men det är så jobbigt. Jag funderar på olika anledningar till varför socialen skulle ringa oss. Det var dessutom Litens soc sekreterare som ringde, det brukar vara den som har hand om oss som familjehem som ringer. Det är jobbigt.

 

Tänk om anledningen är någon som gör ”anspråk” på Lite. Jag kommer att döööööö. En långsam och plågsam döööd i sorg av saknad.

 

Jag provade ringa till soc 8.30 men då var hon inte anträffbar enligt telefonrösten. Jag provade igen klockan 8.35, hon brukar börja jobba kl 8.30, då gick signalerna fram men hon svarade inte och likadant var det kl 9.15

 

Jag måste prova igen.

Ovido - Quiz & Flashcards