Alla inlägg den 12 november 2008

Av mamman - 12 november 2008 11:16

I dag har jag fått beställt mina julgardiner, det känns skönt att det blir de jag vill. Troligen har halva svenska folket sådana hängandes i sina fönster detta år, men det bryr jag mig inte om. Jag bad om express leverans på paketet, då skall det komma inom 48 timmar men tydligen har de fullt upp att göra, för hon sa att det skulle ta en vecka. Då var en sak till avklarad på min att göra lista.

Av mamman - 12 november 2008 10:19

Vilken tur att vi inte har Assas dåliga lås i vår ytter dörr men naturligtvis har vi blivet lite skrämda utav all uppståndelse kring dessa lås. I helgen hade vi aktion säkerhet i vårt hem, lite försvårande detaljer har kommit upp på den nya entré dörren, vi har dammat av alla inomhusdeckarna och fixat och trixat en hel del.  


Sorgligt av Assa att inte ta tillbaka låsen eller på annat sätt kompensera sina kunder.

Ovido - Quiz & Flashcards