Alla inlägg den 12 mars 2008

Av mamman - 12 mars 2008 19:28

I dag är jag glad…………… 


Någon jag känner har fått sitt efterlängtade barnbesked, en liten flicka. Ska bli kul och följa de glada föräldrarna på sin väg till sin lilla dotter.

Av mamman - 12 mars 2008 15:14

I dag har jag tillbringat några timmar på ett shopping center. 


Grabben har bara ett par hela byxor att ta på sig och det känns lite enformigt att ta på honom. Både på dagis och här hemma är det knä aktiviteter som gäller och då går det hål på knäna. Har ställt mig frågande varför det endast är det ena byx knäet som har hål och inte båda, men det fick jag veta häromdagen.  


Tyvärr helt obeskrivbart. 


Så jag shoppade loss: 

  •       Två par jeans
  •       En t-shirt
  •       En långarmad tröja
  •       En skjorta med tröja
  •       En huv jacka
  •       En pyjamas
  •       Sex par kalsonger
  •       Tre par strumpor 

Motivet på samtliga kläder har med pirater och döskallar att göra. 


Själv fick jag en par byxor och strumpor.

Ovido - Quiz & Flashcards