Alla inlägg den 18 mars 2008

Av mamman - 18 mars 2008 19:46

Nu ligger grabben omstoppad med filtar vid Tv och sover. Under kvällen har han fått feber och frossa. Vi får se hur det utvecklar sig, om det blir förkylning, influensa eller en tredagars feber topp – men det borde han väl vara för stor för nu tror jag. 

Hoppas vi får sova i natt.

Av mamman - 18 mars 2008 11:47

I dag för några år sen stod glädjen högt i tak och tårarna sprutade hejvilt. Vem kunde ana att man skulle reagera så.


Det var då det kom ett väldigt efterlängtat men samtidigt helt oförberett telefonsamtal. Just då hade jag lagt all väntan på hyllan, jag orkade inte mera, hade väntat så länge och intensivt. Väntan tog all min kraft och jag var tvungen att släppa den för att orka vidare.

 

När man minst anar det så ringer de och man får sitt Barnbesked

Av mamman - 18 mars 2008 11:39

I går var det mörkt och snö oväder hos oss. Dessvärre var min näsa aldrig utanför dörren då jag tyckte det verkade väldigt blött och ruggigt, dessutom hade jag ju fullt upp med grabben.  

I dag har vi sol, kallt och snö på marken, allt detta gör en väldigt glad, men jag har fullt med arbete att göra i dag vid datorn och hinner inte ut ännu på ett tag :-(

Ovido - Quiz & Flashcards