Alla inlägg den 14 mars 2008

Av mamman - 14 mars 2008 19:35

Jo jag känner mig som en sån i dag. Jag har lyckats få ihop 3000 steg i min räknare och dessvärre har jag/vi inte varit utanför dörren då det har regnat precis hela dagen. Dessutom har jag en något besvärlig dag med magen och är inte på så bra humör precis. 


Fast vi har fått undan så golvet i vardagsrummet är blåst och mannen var glad att det var gjort. Han har fixat så han slipper sin jour under förmiddagen i morgon för att kunna flytspackla och för att JAG skall kunna gå en runda. Så gullig han är. När han kom hem hade han med sig 24 paket med golv och det blir till ca 45 kvm golv yta.


Nu skall jag och grabben poppa popcorn och mysa framför Let`s Dans, en av grabbens favoriter på helgen.

Av mamman - 14 mars 2008 09:24

Jo jag och grabben eller rättare sagt grabben fick riva upp det i går. Glöm att jag fick hjälpa till, jo förresten som hantlangare åt honom och sen fick jag lov att bära ut delarna. När golvet var uppe och vi skulle ta tag i underlaget (vad det nu heter) så började BOLIBOMPA på TV och det kunde han ju inte missa, så om en liten stund skall vi ta tag i det. 


I dag är jag lite sur för jag får inte till några steg på min räknare och jag lär bli en soffpotatis i dag. Grabben är hemma och vill inte följa med ut, mannen jobbar och skall på möte i kväll så jag har ingen egen tid i dag. I helgen blir det likadant om jag inte hittar någon kompis till grabben att dumpa av honom hos, mannen har jour i helgen och kan rycka ut när som och då kan inte grabben vara själv.

Ovido - Quiz & Flashcards