Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Adoption - humör/tålamod

Av mamman - 28 mars 2008 10:41

Jag märker klart av att mitt humör/tålamod förändras till det sämre när jag nyligen varit i kontakt med adoptionsorganisationen angående just vår adoption av barn nr 2.

I går upptäckte jag IGEN att de på kansliet svarar olika på samma frågor och det irriterar mig något så in i självaste…… Det spekuleras ju hej villt bland dem jag har kontakt med och som väntar från samma barnhem som vi, det är ju inget konstigt för det gör ju jag också och det tillhör väl lite av tjusningen med att vänta barn via adoption. Fast ibland kan det vara bra att försöka få reda på vad som är rätt och fel i spekulationerna. 


Nu ville jag ha svar på hur många vi är som har våra handlingar i landet och jag ville veta vilket kö nummer vi har. Svaret på samma fråga ( ni är familj nr XX) har jag fått tidigare och det har get en en viss trygghet att veta. NU får jag till svar att det inte finns något kö system och jag vet inte i vilken ordning vi befinner oss i.


Jag blir bara så konfunderad när de svarar olika och det hjälper då inte mitt humör och tålamod. Alltså exploderade jag här hemma i går över en SKIT sak men som för mig blev bara så FÖR MYCKET.


Hoppas verkligen att våren och sommaren kan göra underverk på mig – jag kan ju ändå inte påskynda något utan måste se till att klara av ett år till innan något bb kan komma.

 
 
Keep on Bopping

Keep on Bopping

28 mars 2008 14:59

Tråkigt att man näöst intill aldrig får ett vettigt svar. Lycka till och håll hoppet uppe.

http://keeponbopping.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamman - 3 maj 2010 13:06

Ja så tog jag mig in på denna bloggen igen och trott om du vill men faktum är att det finns en del som är här inne o kikar lite då o då, trotts att jag inte skriver något längre i denna bloggen   Vill du läsa om mig, min vardag och min väg till m...

Av mamman - 12 november 2009 12:08

Det är fantastiskt att se.....nästan var dag den här månaden har det varit 10 och flera besökare. Det fantastiska är att så många återkommer trotts att jag inte bloggar på denna adressen mera.   Jag hoppas ni alla hittar till min nuvarande adress...

Av mamman - 14 september 2009 09:51

Jag fortsätter att fundera på om jag skall komma tillbaka till gamla bloggagratis. Har ju inte känt mig riktigt hemma på wordpress sedan jag flyttade. Tankarna går nu till om jag skall förändra mig till en blogg med enbart text och inga bilder. Genom...

Av mamman - 13 september 2009 18:41

Som vanligt är jag snabb på att dömma. De låsta inläggen låser sig ganska så snabbt igen. Kanske redan efter att jag loggat ut från bloggplatsen. Det var ju bra. ...

Sur

Av mamman - 11 september 2009 11:34

Blir lite sur när jag testar lösenordsskyddet. När jag en gång har låst upp lösenordsskyddet är det upplåst när jag nästa gång går in på min sida. Jag kan inte se att det är ett låst inlägg när jag en gång har öppnat det. När nästa låsta inlägg ska...

Ovido - Quiz & Flashcards