Alla inlägg under november 2008

Av mamman - 4 november 2008 14:11

Jag får tårar i ögonen när jag läser några av de senaste kommentarerna. Därför har jag valt att skriva detta inlägg. 


I tidigare inlägg:

En jobbig morgon – där gjorde jag en Höna av en fjäder.

Nu är det kört – ja det är kört med att öppet blogga om Litens historia. Jag har varit dum och använt mig utav vissa ord så som Tingsrätten och Socialen osv i mina rubriker. Det har inte bara lett till att goa, glada, positiva och adoptionsintresserade läsare har hittat hit. Det finns andra som har hittat hit också. Därför vill jag inte längre blogga om Litens historia öppet.

 

Jag letar vidare när Liten tillåter mig sitta vid datorn.

Av mamman - 4 november 2008 11:14

Jag tittar som hastigast ut från mitt gömställe. Bara för att berätta att jag fått några kommentarer på en önskan om att livet med Liten inte skall vara kört, helt över och en önskan om att kanske få följa mig vidare på en annan blogg. Jag saknar bloggandet väldigt mycket och letar efter någon annan blogg, men de jag hittat ännu är inte lika enkla som den här. Åt andra sidan har jag inte letat så mycket, har inte så lång tid på mig åt gången.


Vi får se vad som händer framöver.

Ovido - Quiz & Flashcards