Alla inlägg den 14 mars 2009

Av mamman - 14 mars 2009 11:17

I dag har kistan fått sin andra strykning. Den börjar bli vit men jag får nog försöka måla den en tredje gång. Färgen är tunn, väldigt tunn och det är lätt att få rinningar vilket jag hatar. Men det blir nog bra när det är färdigt.

Av mamman - 14 mars 2009 11:12

Liten har varit en jätte go och glad ”skit” i dag. Kanske beror det på att hela familjen är samlad och hemma i dag. Det är liv och rörelse i huset. Kanske att Liten tycker det är roligt att åla sig fram och efter oss andra som går runder här i hemmet och försöker uträtta lite här och lite där. 


I alla fall medan Liten har ålat sig fram så har Liten övat sig på att formulera ord. Inte vilket som helst i heller, utan ordet har varit mamma.

 

Klart och tydligt har det kommit ur munnen på Liten. Mmamma mamma mamamam osv har det låtit här hemma.

 

Även  om jag misstänker att Liten inte sätter det i samband med mig, så låter det så fruktansvärt gööööt i mina öron. Det är så härligt.

Ovido - Quiz & Flashcards