Alla inlägg den 15 mars 2009

Av mamman - 15 mars 2009 20:08

Vi behöver kläder. Alla skall vi ha nya kläder. Från topp till tå behöver vi nytt. I dag var vi ute och letade tillsammans hela familjen. Själv var jag ute förra helgen på ett första försök. Då hittade jag ingenting. I dag har vi hittat till barnen. Det känns bra. 

Liten kommer att ha bruna snickarbyxor, en typ rutig skjorta med tiger på, en kofta den också med tiger och så hittade vi ett par skor som passar till. Det blir nog jätte gulligt.

 

Grabben får ljusa blå jeans med en rosa skjorta till med vit T-shirt under och ett par nya tyg skor. Det blir lite tufft tror jag.

 

Själv har jag inte hittat något jag vill ha. Mycket är fint men det passar inte mig utav någon anledning. Inget blir bra.

 

Maken har handlat lite Martin Dahlin kläder men om det blir aktuellt är jag osäker på. Vi får se om han blir stilig.

 

I veckan skall jag i väg till andra klädesbutiker, hoppas jag hittar något annars blir det kris.

Ovido - Quiz & Flashcards