Alla inlägg den 25 mars 2009

Av mamman - 25 mars 2009 10:10

Det är fint väder ute, solen lyser och jag hoppas den håller sig fram till middag. Inte förrän då kommer jag ut en runda med Liten. I går orkade jag inte duscha och då fick det bli nu på förmiddagen när Liten sover. Det i sin tur gör att hela dagen blir en enda lång väntan. Väntan på att Liten skulle somna, väntan på att Liten skall vakna och sen väntan på att Liten o jag skall luncha. 


I dag känner jag mig som en väntande soffpotatis.


Dessutom är jag extremt irriterad på bloggagratis.se som lovat att det skall komma igång en möjlighet med lösenordsskyddade sidor men inget händer. Är det för att hålla mig kvar eller? Jag känner att jag har en del att berätta men med denna takt kommer jag att glömma vad det var jag skulle skriva. Jag är sur.

Ovido - Quiz & Flashcards