Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Dagen off

Av mamman - 23 mars 2009 13:33

Nä i dag har jag inte någon större energi till något. Dock har Liten o jag varit vår runda som vi skulle och lite längre, vi tog en vända inom baken för att göra ärendet jag trodde jag kunde göra via telefon. Liten o grabben fick vars en sparbössa där på banken, trotts att grabben inte var med fick även han en.  


På vår runda träffade vi både ”nabor” och kusiner med koppor. ”Naboren” är inbjuden till i morgon förmiddag. Kusin syskon fyllde år förra helgen så vi får väl se om det kanske kommer koppor här också. Kusin med koppor mös och kramade Liten en del, så kanske. Grabben har inte haft det tidigare och just nu funderar jag på om vi skall till kusin med honom för att han skall bli smittad, men jag tror knappast han kommer att vara kusin så nära. Litens feber i slutet av förra veckan är säkerligen inte koppor utan vanlig förkylning.  


Nu tänkte jag bege mig till Litens rum och färdig måla kistan. Den är i stort färdig, det är bara bokstäverna som skall målas en gång till ooooo sen skall den torka för att kunna tas i bruk. När jag ändå håller på med målning skall jag måla några tavelramar också. Apropå tavelrammar kom en annan kusin i går till oss med en plansch med Wall.E figuren på. Grabben gjorde stora ögon o var helt överlycklig. Nu måste vi ordna med en ram till den också för att sen sätta upp på en vägg.

 
 
pipeline

pipeline

26 mars 2009 08:27

Hur går det med rosenrotandet? Igår påpekade Darlingen att jag var märkligt pigg och energisk trots 3 veckor på vägarna och hårda arbetspass. Och ja, han har faktiskt rätt. Jag orkar så himla mycket mer och är jämt glad. Till och med PMS monstret håller sig relativt lugnt.

http://pipeline.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mamman

26 mars 2009 13:42

Det är kanske där problemet ligger. Jag har inte köpt hem någon rosenrot. Är lite skeptisk till att det skulle hjälpa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamman - 3 maj 2010 13:06

Ja så tog jag mig in på denna bloggen igen och trott om du vill men faktum är att det finns en del som är här inne o kikar lite då o då, trotts att jag inte skriver något längre i denna bloggen   Vill du läsa om mig, min vardag och min väg till m...

Av mamman - 12 november 2009 12:08

Det är fantastiskt att se.....nästan var dag den här månaden har det varit 10 och flera besökare. Det fantastiska är att så många återkommer trotts att jag inte bloggar på denna adressen mera.   Jag hoppas ni alla hittar till min nuvarande adress...

Av mamman - 14 september 2009 09:51

Jag fortsätter att fundera på om jag skall komma tillbaka till gamla bloggagratis. Har ju inte känt mig riktigt hemma på wordpress sedan jag flyttade. Tankarna går nu till om jag skall förändra mig till en blogg med enbart text och inga bilder. Genom...

Av mamman - 13 september 2009 18:41

Som vanligt är jag snabb på att dömma. De låsta inläggen låser sig ganska så snabbt igen. Kanske redan efter att jag loggat ut från bloggplatsen. Det var ju bra. ...

Sur

Av mamman - 11 september 2009 11:34

Blir lite sur när jag testar lösenordsskyddet. När jag en gång har låst upp lösenordsskyddet är det upplåst när jag nästa gång går in på min sida. Jag kan inte se att det är ett låst inlägg när jag en gång har öppnat det. När nästa låsta inlägg ska...

Ovido - Quiz & Flashcards