Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Frukost på Ikea

Av mamman - 23 mars 2009 15:26

Jag lurade maken till Ikea genom att nämna deras frukost för en 10:a. Ännu mera entusiastisk blev han när han såg vad han fick för pengarna. Det kommer vi nog att göra om.

 

I går passade vi då på att köpa en matchande filt till Liten och Litens nya barnvagn. Ny tvättad och gosig har Liten provat den både filten och vagnen i dag på vår runda.

 

Vi hittade två stycken taklampor till barnens lekhall, men besvikelsen var stor när vi kom hem. Den ena lampan har tre spotlights och den ena fungerade inte. Den andra lampan var en planet och lös så coolt när vi tände den, men den passade inte som en taklampa och inte just där vi ville ha den. Nu måste vi tillbaka till Ikea, byta den söndrige lampan och köpa en lika dan till som se också kan hänga där i hallen. Planet lampan får vi försöka hitta plats till inne hå grabbens rum.

 
 
pipeline

pipeline

26 mars 2009 08:24

Misslyckade lampinköp innebär en ny möjlighet för IKEA frukosten... Jag visste inte ens att de hade frukosterbjudande, vi käkar alltid köttbullar där. Kanske dags att bryta invanda mönster.

http://pipeline.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mamman

26 mars 2009 20:15

Eftersom vi har börjat komma upp tiiiidigt om mornarna, även helger, passar det bra med en liten fika strax innan kl 11.00 Det lockar oftast grabben att följa med med ett leende på läpparna.

Alla mutor är tillåtna eller??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamman - 3 maj 2010 13:06

Ja så tog jag mig in på denna bloggen igen och trott om du vill men faktum är att det finns en del som är här inne o kikar lite då o då, trotts att jag inte skriver något längre i denna bloggen   Vill du läsa om mig, min vardag och min väg till m...

Av mamman - 12 november 2009 12:08

Det är fantastiskt att se.....nästan var dag den här månaden har det varit 10 och flera besökare. Det fantastiska är att så många återkommer trotts att jag inte bloggar på denna adressen mera.   Jag hoppas ni alla hittar till min nuvarande adress...

Av mamman - 14 september 2009 09:51

Jag fortsätter att fundera på om jag skall komma tillbaka till gamla bloggagratis. Har ju inte känt mig riktigt hemma på wordpress sedan jag flyttade. Tankarna går nu till om jag skall förändra mig till en blogg med enbart text och inga bilder. Genom...

Av mamman - 13 september 2009 18:41

Som vanligt är jag snabb på att dömma. De låsta inläggen låser sig ganska så snabbt igen. Kanske redan efter att jag loggat ut från bloggplatsen. Det var ju bra. ...

Sur

Av mamman - 11 september 2009 11:34

Blir lite sur när jag testar lösenordsskyddet. När jag en gång har låst upp lösenordsskyddet är det upplåst när jag nästa gång går in på min sida. Jag kan inte se att det är ett låst inlägg när jag en gång har öppnat det. När nästa låsta inlägg ska...

Ovido - Quiz & Flashcards