Alla inlägg den 5 april 2008

Av mamman - 5 april 2008 17:25

Vi har i dag rivet upp ytterväggen för att se vad som spökar med oss. Hur mycket fukt där är och vad vi skall göra.


Ja här sitter vi nu och vet egentligen inte så mycket mera än att syllen på sina ställen är borta och det är väll dags att säga, syllbyte, hos oss.


Under veckan får vi dels hoppas på varmt väder eftersom isoleringen var lite fuktig på sina ställen, så den har vi tagit bort helt och att vi får tag på olika företag som kan komma och ge kostnadsförslag på det här.


Är det adoptions pengarna som åker nu eller…?????

Av mamman - 5 april 2008 14:23

Mango skrev:


Hej! Jag skulle vilja veta hur det fungerade med BioDrain? Var det bra? Går man ner i vikt så att det syns på kroppen eller syns det bara på vågen? Blir det en laxerande effekt eller hur fungerar det?


Mitt svar:


Det gick inte att ta bort din e-post adress från kommentaren så jag har kopierat din fråga och klistrat in den här. Jag vet inte om du vill vara anonym eller om du vill dela ut din e-postadress så därför valde jag att göra så här. Att jag svarar här beror på att JAG vill vara anonym och inte röja min identitet, så därför svarar jag dig alltså INTE på mailen.


En Laxerande effekt har den och det känns lite bättre i magen och tarmarna men jag själv har inte märkt något på vågen, kläderna eller annat dessvärre.


När man går på Bio Drain skall man utesluta en del koffein, fetthaltiga och andra onyttiga intag OCH öka motionen samt vara regelbunden med tabletterna. Dessvärre har jag inte varit det och därför har jag inte känt någon effekt utav Bio Drain.


För mig tar det för lång tid med flera veckor.


Fråga i hälsokosten så får du bra svar, jag var fel person att fråga, tyvärr.

Lycka till.


Ovido - Quiz & Flashcards