Alla inlägg den 23 april 2008

Av mamman - 23 april 2008 10:42

Var kommer dom ifrån? Vår trädgård är full av gula blommor och det är inte snyggt, just eftersom det är maskrosor som bara blir fler och fler.


Efter min runda nu på morgonen som gett mig mina första 6000 steg så skulle jag ställa tillbaka trädgårdstunnan som blivet tömd nu på morgonen, vad ser jag då? Jo alla dessa maskrosor, bara på en dag har dom slagit ut i nästan hundratal. I och för sig ganska fint med det gula mot det gröna gräset men jag blir tokig på dom med deras föröknings hastighet.


I går kom jag naturligtvis inte ut, konstigt att jag inte lär mig att jag inte kan planera, grabben blev kräksjuk och vi fick bli inomhus. Det blev full fokus på honom och att kurera honom. Nu är det över och det är fullt ös i grabben igen.


Jag ligger alltså efter i min tidsplanering, det kommer varken bli uterums städning eller maskros plockning i dag för jag har allt för mycket att göra inomhus i dag och då handlar det inte om städning.

Ovido - Quiz & Flashcards