Alla inlägg den 15 september 2008

Av mamman - 15 september 2008 20:12

Var precis inne på en blogg där bloggarinnan har adopterat en flicka från Kina. Det kan inte hjälpas att jag tycker de Asiatiska flickorna är väldigt sööööta och själv hade önskat mig en. Ibland känns det lite konstigt att det inte blev som vi tänkt och ibland är det lite svårt att hantera sanningen/faktum.


 Nu blir det ju inte så men jag har en super söt Liten och en jätte mysig grabb och är världens lyckligaste mamma åt dem båda.
Av mamman - 15 september 2008 15:16

Jag har ju redan tidigare skrivit om min pool idé. Det verkar som om mannen också är intresserad. I förra veckan beställde jag en pool katalog från Svenska Pool Fabriken. I dag kom den. 


Efter en snabb bläddring i katalogen och utan kunskap om pooler är jag nu sugen på en rektangulär pool. Dom har en som är 3*6m som känns väldigt aktuell för just det området vi har. Jag var snabbt ute och mätte i trädgården och har jag/vi tur så skulle det kanske kunna gå.

 

Inte nog med att jag har pool idéer så har jag idéer om att det skall vara tak på eländet också. Slippa håva björk blommor från grannens björk, ett tak alstrar värme, håller värmen och man kan poola lite längre under året.

 

Fy sjutton vad jag blev sugen nu………

Ovido - Quiz & Flashcards