Alla inlägg den 4 juni 2008

Av mamman - 4 juni 2008 09:57

För ett tag sedan skrev jag om grabben och Spider - man gardinerna som jag sydde färdigt.

 

Allt helt i onödan då han blev väldigt sur på mig – han ville då inte ha Spider – man i sitt rum.

 

Han vill ha något som påminner om rymden och flygplan.

Där får man för att man har låtit det ligga för länge.

Av mamman - 4 juni 2008 09:55

När jag/vi numera träffar på kändisar på stan så ser de oss inte längre, ofta kommer det sen att de sållat bort oss på grund av barnvagnen. Det är ju inte väntat att vi skall gå omkring med en liggvagn och se stolta ut.


Några har kommenterat

-         Ååååååå så ni fick ert efterlängtade barn till slut?


Galen blir jag, för mitt efterlängtade barn kom när vi fick hem grabben för några år sen.

 

-         Ja så INTE ert biologiska? Men det är ju så litet?

Av mamman - 4 juni 2008 09:53

Jo jag är nog det. 

Av mamman - 4 juni 2008 09:44

Det verkar som om många gör paus i bloggandet, kan det vara en epidemi - rent av smittosamt?


Grodis har tagit Bloggpaus

Soff har tagit Sommarlov


Och

Pipeline blev så skärrad när hon hittade man i gräset........


Hoppas dom kommer tillbaka någon gång under sen sommaren och hösten.



Ovido - Quiz & Flashcards