Alla inlägg den 5 juni 2008

Av mamman - 5 juni 2008 16:02

Ja jo nu kom det floder av tårar, jag släppte nog på spärren jag gått och burit på en längre tid nu.

 

Det ringde på dörren och jag öppnade. Det var ett blomster(om ni bara visste vilka underbara blommor OCH med NALLE i) bud till oss alla i familjen med en önskan om

LYCKA TILL.

 

Helt underbart med "kändisar" som delar ens lycka hur den än går.

 

TACK SNÄLLA

Av mamman - 5 juni 2008 14:15

Jag har dåligt tagit mig tid att gå ut och shoppa kläder till mig. Insåg i dag att jeans är för varmt, knä långa shorts är också för varmt och något annat äger jag inte om jag nu inte räknar bomulls shortsen som slutar långt upp i…… vilka är helt underbara här hemma i trädgården.

 

Länge har det legat och skräpat ett par jeans i hallen som skulle kasseras eftersom det är ett litet hål under ena skinkan men i dag fick jag tag på dem med ena handen och tyg saxen i andra handen. Utan någon längre betänketid så förvandlades de till ett par helt perfekta shorts, lagom långa och midjan är det inget fel på.


Nu kan jag visa mig ute utan att vara för varm eller visa för mycket av mig själv, lagom är bäst.

Av mamman - 5 juni 2008 14:07

I dag är det varmt, klibbigt och jag luktar……………mmm…………….VÄLLING.

Av mamman - 5 juni 2008 14:01

och kommer inte att börja slå förrän jag ser min grabb på dagis igen nu på eftermiddagen, tur jag har ”liten” att skingra tankarna med.

 

Grabben är på utflykt med dagis, dom har åkt buss och det till HAVET, utan mig. Uuuuää jag vill vara med, måste ha koll på grabben. Vatten är livsfarligt.

 

Jag är inte glad för dagis, det är inget de har gjort men kan några få fröknar ha koll på flera vildbattingar samtidigt och det vid havet?

Ovido - Quiz & Flashcards