Alla inlägg den 16 juni 2008

Av mamman - 16 juni 2008 13:20

Jag har sålt mig själv till ”märkenas” värld och det är inte likt mig ett dugg, jag brukar bara köpa sådant som jag tycker är fint och märken är alldeles för dyrt för mig, min plånbok och mitt tycke.

 

Det är MUMIN TROLLEN från Finland som fångat mig med storm. Kanske inte mumintrollen i sig utan det var nog färgen som trollband mig. Hade det varit någon annan figur med samma färg/kulör så hade jag nog valt det istället, kanske.


 


I vårt sovrum står i alla fall en vit GULLIVER från IKEA och den har jag bäddat precis som den här mumin sängen, visst ser det helt bedårande ut?


 


Dessutom somnar liten till den här mumin speldosans sång, vaggande, gungade och sövande.


 

  

Och jag fortsätter drömma om MUMIN TROLLENS värld med massor av tillbehör.

Av mamman - 16 juni 2008 12:12

Går det inte att få text under, över eller mellan bilderna?


Det behöver göras en förändring på bloggen.


Snälla håll med mig.

Av mamman - 16 juni 2008 12:01

Jag har sålt mig själv till ”märkenas” värld och det är inte likt mig ett dugg, jag brukar bara köpa sådant som jag tycker är fint och märken är alldeles för dyrt för mig, min plånbok och mitt tycke.

 

Det är MUMIN TROLLEN från Finland som fångat mig med storm. Kanske inte mumintrollen i sig utan det var nog färgen som trollband mig. Hade det varit någon annan figur med samma färg/kulör så hade jag nog valt det istället, kanske.

 

I vårt sovrum står i alla fall en vit GULLIVER från IKEA och den har jag bäddat precis som den här mumin sängen, visst ser det helt bedårande ut?

 

Dessutom somnar liten till den här mumin speldosans sång, vaggande, gungade och sövande.

  

Och jag fortsätter drömma om MUMIN TROLLENS värld med massor av tillbehör.

Ovido - Quiz & Flashcards