Alla inlägg den 7 juni 2008

Av mamman - 7 juni 2008 20:43

Vi avslutade en underbar mysig sol dag med god grill mat på våran stora terrass, dock utan sol för den försvinner vid tidig kväll. Vi blev alla propp mätta. Mannen valde att ta båda barnen för att gå en runda men jag valde att stanna hemma och ……………

 

Har hört att Nobless kök säljer sina kök för halva priset så nu skall här letas kök. Kanske kan det bli ett sådant kök hos oss, vi får se i framtiden.

Av mamman - 7 juni 2008 20:34

Eller kanske inte men ”denne” mystiske har kommenterat i min blogg flera gånger den sista tiden – härligt - EN BESÖKARE.

 

Japp det känns helt underbart att vara betydelsefull för någon.

Av mamman - 7 juni 2008 15:23

Det är helt underbart härligt att se dessa reaktioner. 


Mannen och grabben kan sitta och mysa med liten när jag kommer in i rummet och när liten hör mig, ser man huvudet hur det rör sig för att liten skall få syn på mig.


Liten känner igen mig och det efter så kort tid - härligt.

 

I dag hade vi en förtrollande stund med vällingflaskan. Det handlar inte längre bara om MAT utan även samvaro.

 

I dag fick jag ett STORT leende av liten.


Livet är gööt med barn.

Av mamman - 7 juni 2008 15:18

Det är samma sak vart år och vi lär oss aldrig.

 

I början av Maj månad säger jag till mannen att poolen bör upp, en sådan ovan jord, men han tycker det är för tidigt. Sen går maj så otroligt fort och vi hinner inte med värmen.

 

Nu är det den 7 juni och poolen är på plats men det tar ju tid att fylla med en vanlig trädgårdsslang, dessutom är det ju ISKALLT vatten och innan det har blivet varmt är det ju regn och rusk igen.

 Kanske kanske kan vi planera in en bättre pool till nästa sommar, vi får se en regnig dag då vi diskuterar budget – bättre sent än aldrig.
Av mamman - 7 juni 2008 15:10

Precis som Pipeline har jag kollat värdet på min blogg, årets skatteåterbäring är bättre men bloggen är faktiskt värd 6427kronor, alltid något.


 http://www.bloggvarde.se/
Ovido - Quiz & Flashcards