Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av mamman - 5 augusti 2008 12:09

I går fyllde svågern år. Vi blev bjudna på kaffe med tårta. Hans svåger, svägerska och svärföräldrar hade inte sett Liten tidigare, så det blev en del diskussioner kring ämnet barn och adoption – internationellt eller nationellt.

 

Vi stannade ända fram till klockan var 23,00, väntade på bättre väder :-). Så gosig Liten var. Liten somnade på deras kökssoffa där jag satt. Utan problem kunde jag klä på Liten sina ytterkläder, placera Liten i bilbarnstolen och sen väl hemma klä av och lägga Liten i sin säng för en god natts sömn som varade ända fram till kl 07,00 i morse.

 

Rena himmelriket.

 

Men i dag har jag två slagna hjältar. Den ena är iof på dagis och den andre har sovit nu hela förmiddagen.

 

Härligt när man får gjort något. Jag har sorterat ut gamla och försmå kläder ur storebrors klädskåp. Nu gäller det bara att jag kommer i väg på loppis och kan sälja av mig allt.

Ovido - Quiz & Flashcards