Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av mamman - 25 augusti 2008 12:50

Jo det är sant. Pipeline har hedrat mig med ett omnämnande – Blogging Frends Forever – i sin blogg.


Blogging Frends Forever


Det här går att läsa i hennes blogg: 

Babyönskan för att hon är en genuint snäll människa i bloggvärlden som alltid skriver kommentarerna jag behöver och för att hon engagerar sig i mina göranden och låtande. Jag önskar att jag hade samma förmåga att hitta rätt ord för att kunna ge något tillbaka.


Jag är glad och smickrad av hennes ord. Det är inte var dag man blir hedrad. Lite nervös blev jag nog också, då det nu är min tur att lyfta fram några favoritbloggar enligt medföljande regler:


  • Du kan ge erkännande åt fem personer…
  • …varav fyra läser din blogg
  • En måste vara ny på din blogg och bo någon annanstans i världen.
  • Länka till bloggen du fick detta erkännande utav.
 

Reglerna är svåra och jag kan inte uppfylla dem, men mina favorit bloggar är just nu dessa:

 

Pipeline för att du är en medsyster i adoptionsvärlden och befinner dig där jag fanns för något år sen, men också för att du finns i min blogg med stöd, uppmuntran, nyfikenhet och ärlighet. Säkert vet du, att jag läser din blogg var gång jag sätter i gång datorn = dagligen.

 

Soff för att du är en annan medsyster till mig i adoptionsvärlden och för att det var du som fick mig att blogg. Jag läser din sida och följer din önskan till barn nästan dagligen.

 

Grodis för du är en tredje medsyster och i din blogg händer det hela tiden något. Du sprutar av idéer och delar med dig av din vardag på ett öppen hjärtligt sätt men sätter ner foten när någon trappar på dig. Dessvärre (förståligt) vill du ha ”kända” besökare på din blogg och jag vill ännu hålla mig anonym, därför har jag inte kommenterat eller försökt få lösenord till din sida utan tar del av den öppna delen. Jag läser din sida och följer din önskan till barn nästan dagligen.

 

Detta var det svåraste jag gjort på länge. Har svårt för det här med att skriva ner vad jag tycker OM någon. Tror alltid att det skall bli fel på något sätt. Men nu är det gjort och jag hoppas att det blev mer till glädje än sorg.


Tack än en gång Pipeline.

Ovido - Quiz & Flashcards