Alla inlägg den 1 januari 2009

Av mamman - 1 januari 2009 22:46

Nä första dagen på det nya året har inte varit något vidare. Jag har intagit skepnaden igen utav en huggorm. Det är jobbigt. Jag har ganska ont och inga tabletter hjälper.

 

Var i alla fall ute och gick en runda med familjen. Grabben samlade raketer, det blev ganska många. När vi kom hem igen knackade han på hos kompisen. När vi skulle kalla in grabben för mat så hade de skapat världens avfyringsplats för raketer på en gräsplätt nedanför området där vi bor. Vilken fantasi.

 

Maken tittar på TV, ET, jag sitter framför datorn och undrar var dagen har tagit vägen. Visst ja jag la faktiskt tre timmar på att sova middag. USCH men väl behövligt.

 

Nu skall jag krypa ner i bingen igen och hoppas på att morgon dagen blir bättre. Dag två brukar vara värre, mycket värre än dag ett. Jag skulle behöva komma i väg och handla kläder till på lördag när vi skall på fest. Får se om jag orkar åka iväg och handla. Jag vill inte men måste väl – gå på fest alltså. Vi får se hur det blir för vår barnvakt är sjuk, så kanske jag slipper.

 

Sov gott

Ovido - Quiz & Flashcards