Alla inlägg den 10 januari 2009

Av mamman - 10 januari 2009 23:21

Jag är så sugen på godis. Det är sjukt.

 

Maken har köpt hem en stoooor påse ostbågar, 450 gram väger innehållet. Både han och grabben snaskade på dessa bågar i går och i kväll, frestat mig till 1000 men jag har varit ståndaktig. Inte en enda båge i går eller ännu i kväll. I går var mitt godis tre stora färska morötter och i dag en apelsin och ett glas vatten.

 

Julens godis intag har ju inte varit litet och nu får jag abstinens efter godis. Hoppas jag kan lägga av med det mesta. Det dröjer inte så läge till innan bad säsongen 2009 är här. Läste i en av dagens tidningar om någon som gått ner 15 kg och det syntes rejält. Nu skall ju inte gå ner så mycket men jag skulle verkligen behöva bli av med några kilon innan ”bikinin” skall på.

Ovido - Quiz & Flashcards