Alla inlägg den 22 januari 2009

Av mamman - 22 januari 2009 14:19

I många år har jag varit intresserad utav denna servis till Jul. Tänk att få lov att duka upp hela Julens mat i denna servis. Jag tycker den är så fin.



  


Bilden har jag hämta på Fyrklövers hemsida. 


Det har inte blivet av att jag köpt den. Det är mycket pengar för bara en gång om året. Även om man kan använda den under hela Julen så blir det liksom bara i december man använder den för att sen låta den stå hela året. Platsen skall ju också till.

 

I veckans Easy shopping erbjuder de 6 förrättstallrikar och 6 maträttstallrikar samtungsform som ett hjärta och en 3 vånings fat för 1 krona om man fortsätter prenumerera på servisen som har 12 kuvert och en massa tillbehör.

 

Även om det kanske är ett bra pris så tror jag inte jag slår till detta året i heller, men attans vad jag tycker det är fint.

Ovido - Quiz & Flashcards