Alla inlägg den 8 januari 2009

Av mamman - 8 januari 2009 22:21

Jo så är det, min Liten är sjuk. Det snörvlas och hostas något så makalöst. Men min Liten är på gott humör om dagarna. Det jobbiga kommer när Liten skall sova, då är det jobbigt. Liten vaknar av hostan, snörvlandet och att luften inte kommer ner i lungorna – pluggen är i vägen och sova utan går ju inte.

 

Liten vill jag skall sitta och klappa gumpen. Det är mysigt – för Liten, lite jobbigare för mig, men vad gör man inte.

 

Det blir en jobbig natt tror jag och bästa medicinen för det är att gå och lägga sig – det skall jag göra nu. I morgon skall jag ringa vårdcentralen nere i centrum, kanske kan jag få lite tips, kanske vill de titta på Liten.

Av mamman - 8 januari 2009 10:11

Är det någon som känner till den här sulkyn från Ellos?


 

Sulky Lie Back

Lättviktig med aluminiumchassi. Mjukvadderad sits med fällbar rygg till helt liggande. Sele. Vadderad båge. Lättkörd. Bromsar.


Bild och text från Ellos hemsida.


Har du lust att dela med dig utav dina erfarenheter kring denna sulky, vore jag jätte tacksam?

Ovido - Quiz & Flashcards