Alla inlägg den 14 januari 2009

Av mamman - 14 januari 2009 14:25

Ja så kan man nog sammanfatta de senaste dagarnas väder här hos oss. Det inspirerar inte mig till något, inte ens att gå utanför dörren. Jag som tänkte storstäda sovrummet. Hänga ut alla kläder på vädring, dammsuga och torka av överallt. Banka madrasser, vädra säng kläder, fixa o dona. Det är svårt att ta ut något i detta vädret, det blir så fuktigt. 


Ja ja, det springer inte ifrån mig.

Av mamman - 14 januari 2009 14:22

Litens förkylning är envis och sitter som berget. Det är så synd om Liten som inte kan förklara hur Liten känner sig. O så kommer jag med den där evinnerliga snoretrasan. Liten fäktar med armar och ben, vänder bort huvudet och börjar gallskrika, men jag måste ju torka. I dag finns ingen feber i alla fall så det känns lite bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards